Als Klantenservice Adviseur in de energiesector ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen van klanten via diverse communicatiekanalen, zoals chat, social media, e-mail en telefoon. Je behandelt onderwerpen gerelateerd aan energie, contracten, facturatie en verhuizingen. Je doel is niet alleen om de vragen van de klant naar tevredenheid op te lossen, maar ook om oplossingen of producten voor te stellen die de klant kunnen bevredigen en tegelijkertijd de gestelde doelen te bereiken.
Bedrijfsprofiel:
- Een durver en gaat geen enkele (commerciële) uitdaging uit de weg.
- Je kunt je goed inleven in de situatie van de klant en handelt op passende wijze.
- Je beschikt over sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.
- Je bent bedreven in het werken met computers en kunt snel belangrijke gegevens opzoeken en invoeren in onze systemen.
- Een intensieve betaalde opleiding van één week om je goed voor te bereiden op je rol.
- Flexibele werktijden tussen 8 uur 's ochtends en 18 uur 's avonds van maandag t ot vrijdag , met mogelijke aanpassingen.
- Mogelijkheid tot thuiswerken na de inwerkperiode van 2 - 3 maanden en bij het behalen van resultaten.
- Een aangename werkplek in ons kantoor in Antwerpen Berchem.
- Een aantrekkelijk salaris dat wordt bepaald op basis van jouw ervaring en capaciteiten.